چند وقت پیش داشتم یه مطلبی میخوندم که به نظرم جالب اومد گفتم شاید شما هم خوشتون بیاد به خاطر همین خلاصشو براتون گذاشتم...

شخصیت شناسی از روی امضا

۱. کسانی که به طرف عقربه های ساعت امضا می کنند: انسانهای منطقی هستند.

۲. کسانی که بر عکس عقربه های ساعت امضا می کنند: دیر منطق را قبول میکنند و معمولا غیر منطقی هستند.

۳. کسانی که از خطوط عمودی استفاده می کنند: لجاجت و پافشاری در امور دارند.

۴. کسانی که از خطوط افقی استفاده می کنند: انسانهای منظمی هستند.

۵. کسانی که با فشار امضا می کنند: در کودکی سختی کشیده اند..

۶. کسانی که پیچیده امضا می کنند: ادم های شکاکی هستند.

۷. کسانی که در امضای خود اسم و فامیل می نویسند خودشان را در فامیل بر تر می دانند.

۸. کسانی که در امضای خود فامیل می نویسند دارای منزلت هستند.

۹. کسانی که اسم شان را می نویسند و روی اسمشان خط می زنند احتمالا شخصیت خود را نشناخته اند.

۱۰. کسانی که به حالت دایره و بیضی امضا می کنند کسانی هستند که می خواهند به قله برسند.